Daddy

Bilde fra tegninger.no

De siste dagene har vi i fritider sett på en utrolig koselig serie som jeg anbefaler på det sterkeste hvis du ikke har sett den. Mina og meg er en serie om en far som tar med seg datter’n sin på en 24 dagers tur over Finnmarksvidda på ski. Altså jeg er så mektig imponert over den lille jenta på 5 år og ikke minst over Daddy som hun kaller han.

 

Fy søren for en tur de har hatt sammen, både med utfordringer, savn etter de hjemme og værskifte. Serien kan du se HER og jeg kan ikke få sagt det nok, ANBEFALES! Følg også flere tur med dem HER

 

Vi satt egentlig bare å sa: «ååååh for ei utrolig jente» når det kom til Mina og: «Åh så god en daddy» når det kom til han. Han taklet dette av det vi så så utrolig bra og det ble litt trist når det var ferdig, så håper det lurer en ny tur vi kan være på om ikke så altfor lenge. Takk for deling av deres opplevelse, den skal jeg leve på lenge.

Bilde fra tegninger.no

 

Ha en strålende dag og kos dere med denne serien 🙏

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg