Dagen derpå….

Søndag… Før var søndag veldig ofte en dag som var ekstra sløv, fordi søndag var stort sett en dagen derpå dag. Det er utrolig deilig at den nå veldig sjeldent er det. Altså, jeg syns det er gøy med en fest og jeg er langt fra avholds menneske. Men det er veldig mye bedre å ta en fest innimellom enn HVER helg. Nå kan jeg nesten ikke huske sist jeg inntok alkohol. Men, sommeren står for tur, og da blir’re mye kos ❤Ønsker dere en knall dag, min skal være effektiv, jeg skal fylle kake og pynte den til en gutt som fyller 2 år i morgen. Nyt dagen 😘

-Lene- 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg