Dagen i dag blir fin ❤

I dag er den store dåpsdagen for lille Amelia og i dag skal hun skal få sitt navn. Hun har altså beriket mitt liv så enormt mye siden hun kom til verden for snart 4 mnd siden og jeg gleder meg så til å følge henne på sin ferd. Jeg skal være her for henne så godt jeg kan og jeg er så UTROLIG glad i henne. Mitt vakre lille barnebarn ❤ Gratulerer så mye med dåpsdagen min lille skatt.

Jeg ble ferdig med kaken hennes ganske sent i går og jeg er så fornøyd med den. Gleder meg så mye til å vise den til dem. Jeg bare gruer meg litt til å kjøre 2 timer med den i bilen, kommer til å være litt nervøs selv om at jeg vet den er trygg. Dagen i dag kommer til å bli så fin og jeg gleder meg så til å se henne i dåpskjolen.

Nå skal jeg hive meg rundt så får dere ha en fin søndag 🙏
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

6 kommentarer
    1. Kos deg i dåpen 🙂 Det går nok fint i bilen. Så koselig med barnebarnet ditt, det lyser ut av innlegget hvor glad du er i henne 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg