Dager som dette

God morgen, i dag startet dagen før halv fem og da hadde jeg allerede våknet ca 100 ganger fra jeg la meg. Slike netter kan du få gratis av meg om du vil, finnes ikke noe som plager meg mer enn å ikke få sove godt. Men men, nå er det mandag og ny uke, satser på at det bare var denne natten som var slik. I går så var det jobb jobb og atter jobb inne på badet og nå er alt klargjort til rørlegger. Godt!

 

Livet er som et piano. Hva du får ut av det, kommer an på hvordan du spiller. 

 

I dag så skal jeg rett og slett bare slappe av, ikke noe spesielt skal gjøres uten om å planlegge litt interiør. Null stress, det er kos og helt ok å gjøre på en mandag samtidig som jeg vasker litt klær og får litt orden i huset. Slike dager er gull verdt. Mamma lagde søndagsmiddag til hele gjengen i går, det var koselig å være 9 stk til middag og det passet oss helt perfekt å komme til dekket bord. Håper DU har hatt en fin helg og er klar for ny uke.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

24 kommentarer

Siste innlegg