Dårlig uvane på soverommet….

I dag har jeg egentlig vært i litt dårlig form, og det grunner i at jeg sov ekstremt dårlig i natt. Jeg er ikke veldig glad i god roms temperatur, jeg vil ha det kaldt. Og kaldt har det ikke vært de siste nettene, Rune smiler og er veldig fornøyd med at han endelig slipper å sove med sokker for at det er ISKALDT. Så vi har hvert vårt halvår, han har det deilig på sommeren, jeg har det deilig på vinteren.Vaner er vanskelig å vende for å si det slik.. Når det kommer til soverommet så har jeg også en vane med å se på tv før jeg legger meg, og vi har slik seng man kan kjøre opp. Og MEGET ofte så våkner jeg om morgenen fortsatt sittende hehe. Kan jo bare skylde meg selv for dårlig natt da da, men “klarer” ikke å slutte med det heller. Rune kaller det dårlig vane, kanskje det er det, men det er nesten de eneste 2 minuttene (sovner fort) jeg ser på tv da.Ser dere på tv i senga?

Ha en fin tirsdag videre

 

-Lene-

//bilder fra unsplash , mitt soverom er ikke ryddet i dag 🙄 

2 kommentarer
    1. Jeg er også litt sånn at jeg trenger det kladt når jeg skal sove… ISKALDT!!! Jeg må snu både dyne og pute for å ligge på det kalde, hahah… Men i slike ferier som dette er det deilig å bare sove lenge og nyte ferien. Ha en fin dag;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg