De er helt klart langsinte!

Hver eneste dag når jeg klikker meg inn på FB får jeg fortsatt opp disse meldingene om innleggene mine er i strid med standardene til FB. Det gjelder jo tydeligvis den gamle linken selv om at alle de innleggene er borte. Fordi, den nye linken kan deles og den når frem. Merkelige greier, ville jo tro det ikke var et issue lenger, men de er helt klart langsint tydeligvis. Det kommer kanskje en dag da de finner ut at det er viktigere ting å ta tak i der ute.

 

Det er fredag, det er straks helg for de fleste og det ser ut som at solen skal stikke sine stråler frem i dag. Det kan jo ikke bli bedre enn det! Natten har gått strålende uten en eneste drøm som huskes ihvertfall og jeg sov til klokken var halv ni. Det gir en bra start på fredagen vil jeg si.

 

Dagen i dag betyr også at jeg skal finne frem støvbøtta og vaske litt, har allerede gjort det tidligere i uka, men fredag er liksom dagen da jeg MÅ. Sånn at når Rune kommer hjem fra jobb i dag så lukter det fredag, det er sånn det skal være. Nei, nå skal jeg fyre opp i peisen, få litt varme inn i huset og spise litt frokost. Kaffen er inntatt (merkelig ting for meg å si!) Litt energipåfyll er bra før man setter i gang med dagen.

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer

Siste innlegg