Delta på et maraton

Jeg skulle så ønske jeg kunne si at alt er så mye bedre i dag, men jeg føler meg mer energiløs i dag enn noen gang. Fy søren så irriterende det er når tanken på å skulle handle inn til helgen er som å føle at jeg skal delta på et maraton. Altså hvor lenge skal det være sånn egentlig? Har du noe erfaring etter covid? 

 

Det jeg skal gjøre i dag er å slappe av, jeg har ingen gjøremål som MÅ gjøres og jeg har ingen tidspress på meg ang noe i dag. Bortsett fra den maratondelen da! Phuuuuuuu! Beklager for “klagete” innlegg, men vanskelig å la være å nevne når unormale tilstander oppstår. For ja, dette er skikkelig unormal tilstand for meg å jeg gleder meg så til å være tilbake til det jeg kaller normalen for min del. 

 

I går så vi på tinder svindleren og fytti rakker’n for en utspekulert type, snakk om å leve livets glade dager på andres bekostning da gitt. Får se om jeg finner en interessant dokumentar å kikke litt på i dag, gjøre det beste ut av dagen på en måte. Trodde aldri at det skulle bli sånn som dette og nå er det 4/5 av gjengen her som har hatt eller har dette.  

Håper dagen behandler deg bra og hvis du er mye sliten så føler jeg VIRKELIG med deg

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

18 kommentarer
    1. Jeg var helt ferdig i flere uker så jeg dro til legen til slutt… fant ut at jeg trengte mer d vitamin på topp av covid…. jeg føler meg bedre for hver dag så det går iver, men føler med deg for det der er regelrett frustrerende! Masse god bedring og husk snart vil energien komme tilbake sakte men sikkert ♡

      1. Flere uker? Uff, slitsomt faktisk. Jeg spiser vitaminer hver dag, men virker ikke å hjelpe noe men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet så går det over til slutt. Tusen takk og takk for oppmuntring❤

    2. Oi, dette unner jeg deg virkelig ikke. Ja, ikke noen i det hele tatt. Jeg har det jo sånn hele tiden stort sett. Så jeg vet akkurat på en prikk hvordan du har det nå. Og jeg har ikke engang hatt covid. Men jeg har hørt at noen blir veldig utmattet etterpå. Håper ikke det varer så lenge, for det er ufattelig slitsomt.
      Tindersvindleren så jeg også, i forigår. For en forferdelig type altså. Men litt kult at VG var med å avsløre ham. Leit at han ikke blir dømt for svindelen, og for å ødelegge så mange kvinner og deres tilværelse. Og han fortsetter som før….huff!
      Jeg ønsker deg en herlig dag, og at ikke maraton blir for ille ♥ Varme klemmer ♥

      1. Som sagt, jeg føler virkelig med deg ❤ Takk Eva, dette er skikkelig uvant og slitsomt.. HÅPER at det forsvinner snart❤

        Ja, tenk at han ikke ble dømt for dette og attpåtil fortsetter. Kanskje kvinner burde bli enda mer skeptiske til sånne ting?🙏 Skjønner det er lett å la seg sjarmere men uffa meg.

        Maraton utført med hjelp fra min andre halvdel💪

        Klem

    3. Jeg har ingen erfaring med Covid, men følger jo flere på sosiale medier som har hatt det. Det er veldig forskjellig hvordan tilstanden deres har vært etterpå. Noe merker ingen ting, men et par stk sliter med en energi som ikke strekker til alt de ønsker å gjøre. Håper du føler deg bedre snart, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg