Den beste dagen i verden.. er dagen i dag…

Jeg trodde jeg hadde følt på kjærlighet på alle plan, men det hadde jeg tydeligvis ikke, for den kjærligheten jeg føler inni meg nå er en helt ny følelse. Jeg har hatt den mest spente våkenatten i hele mitt liv og hver time, hvert minutt gikk tankene mine til de to som var på føden, og på den lille jenta som snart skulle komme til verden. Og endelig i dag tidlig klokken 07.13 kom mitt aller første barnebarn. Tenk at jeg nå har blitt farmor, det er helt uvirkelig…Den vakre lille jenta er en fin blanding av sin mamma og pappa og jeg er så stolt av Martine og den jobben hun har gjort i natt. Og med god støtte av den fineste Pappaen jeg vet om så fikset de dette sammen ❤ Gleder meg så til å bli kjent med henne og se henne vokse opp, det blir en herlig fremtid for alle.

Gratulerer så mye til Daniel og Martine 😍❤🌷
milton-one-font
 

8 kommentarer

Siste innlegg