Den biten som har manglet

I dag er Rune i full gang med alt mulig mens jeg egentlig bare å surra rundt meg selv her inne. Veden er plassert i boden, bilen er vaska og jeg har ikke kommet meg ut av pysjen engang. Jaja, godt man ikke skal rekke noe i dag da. Endelig skal mamma komme på middag hos oss igjen, nå er det faktisk 3 uker siden sist hun har vært på besøk så det var virkelig på tide og det gleder jeg meg til. Den lille biten i puslespillet har manglet lenge, men nå begynner å nærme seg et tilnærmet normalt liv igjen, liker det ikke når vi ikke kan være sammen med familie slik vi pleier.  

 

Men nå kan vi (alle inntatt Rune) legge mr coro!na bak oss for de nærmeste 3 månedene og det digger jeg. 

 

Men, først så skal vi kjøre en tur til et turområde vi har sett på ut.no, det er en runde på 5 km som jeg/vi skal gå. Det skjer nok ikke i dag, men greit å vite hvor det er og en liten tur kan vi jo gå før vi handler og lager middag. Har du forrsten prøvd maggie juicy kylling? Hvis ikke, gjør det! Det blir altså det møreste kjøttet med den beste smaken ever av å steke kyllingen i posen med det krydderet. Virkelig å anbefale for å si det sånn. Det er akkurat det jeg skal lage i dag med mange gode grønnsaker og annet stæsj til. 

Ha en fin fin dag og tusen takk for at dere er så gode med meg selv om at jeg klager i innlegg ❤ Og en ekstra takk til kjære Roger med bloggen Bunny.blogg.no som nevner meg titt og ofte med utrolige gode ord i bloggen sin 😍

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer
    1. Den retten høres supergod ut, men dessverre høres det også ut som skikkelig-vondt-i-magen-mat for meg, siden all slik mat inneholder løk og hvitløk (som er så godt)!
      Høres ut som det kan bli en fin tur for dere i det turområdet. 🙂

    2. Blir bra når du får den siste brikken på plass , da 😊 Og det skulle nå ellers bare mangle om du ikke skulle bli møtt med forståelse når du sliter..da TRENGER man å klage litt ❤️
      Og den kyllingen har jeg ikke smakt, men hørtes sabla godt ut 🤔😍

    3. Jeg har mange fine turområder rundt her jeg bor, Østensjøvannet med et fantastisk fugleliv og hele Østmarka bare 10 min gange unna. Når is og snø forsvinner, skal jeg ut å traske og få kroppen i form igjen. Bilen min ble skinnende ren i går, og det er som å få en ny bil 🚗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg