Den ble borte!

Høstens innvirkning synes veldig godt på meg, eller kanskje ikke på meg, men rundt meg. Hele sommeren er jeg rett og slett utrolig flink til å ta vare på blomstene mine. Jeg har min vannerunde hver kveld, jeg har mine dager der jeg plukker visne blomster slik at nye kommer frem. Det er viktig at de får næring og stell hver dag. Nå er det tidlig høst, egentlig med en veldig sommerfølelse enda med disse temperaturene.

 

En blomst må jo en gang visne hvis den ikke er kunstig!

 

Men, fra en dag til en annen døde en av mine fineste svære blomster. Det resulterte i at interessen for blomstersesongen dalte veldig. Den dalte så mye at den ble borte! Nå får det gå som det går og jeg bryr meg ikke lenger. Jeg kjenner det i systemet, jeg føler at sommeren er over, i hvert fall i mitt hode er det slik uansett fra gradestokken sier. Det er høst og slik er det bare og høsten er vakker.

Ha en nydelig dag

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer

Siste innlegg