DEN er på topp!

God morgen og god skjærtorsdag!  

Tidlig morgen på meg som vanlig, men det gjør ikke noe, noen ganger er nemlig det helt alright. Er det noe vi trenger nå om dagen så er det lange dager og det får man jo når øya slås opp før klokka har blitt seks. I går kom lampene opp og jeg sliter litt med å bli fornøyd med plasseringen så litt justeringer må til tror jeg. Men, de er fine og jeg er veldig fornøyd med dem.  

 

Håper du skal kose deg masse i påsken

 

Ute regner det i dag, men etter yr å bedømme så vil det bli en fin påskedag i morgen, så da får man bare glede seg over det. Man kan jo ikke gjøre annet enn å ta dagene for nettopp det den er. Det er ikke været som bestemmer om dagen skal bli fin, men innstillingen og DEN er på topp. Så da ser jeg frem til en bra dag. Litt frokost så på med arbeidsklær, så blir det siste runde med forberedelser før flising. JIPPI!!!! På tide!

Ha en nydelig dag 🐣

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

15 kommentarer

Siste innlegg