Den første av mange

God fredagsmorgen. I dag våknet jeg til sesongens først frostmorgen og det kjennes godt inni huset for å si det sånn. Angrer litt nå for at jeg ikke tok inn ved i går kveld, men får huske den tanken til i kveld, dette er jo bare den første av mange morgner med frost. Orker jo ikke å sitte her og fryse når jeg faktisk ikke må. Og vinterdekkene skulle vært på senest i går for å si det sånn, men det er de ikke! Noen ganger lønner det seg å gjøre slike ting i går og ikke i morgen.

 

Jeg er jo litt over gjennomsnittet redd for å både kjøre og gå på vinterføre, så i år har jeg bestemt meg for å kjøpe piggsko. Det er betryggende å ha når man skal ut å gå på isete veier. Jeg er jo tross alt veldig flink til å IKKE holde meg på beina til tider, så da kan jeg jo gjøre mitt for å faktisk klare det nå på vinter’n. Dessuten så er de ganske fine også til piggsko å være.

 

I dag så skal jeg en tur på juleland sammen med ei venninne, det kommer nok til å gi god julestemning. Det er jo ikke feil med litt julestemning selv om at julen ikke kommer i hus enda. Men, jeg elsker jo julen og gleder meg som bare det til å få alt ned fra loftet og om 3 uker ish er endelig tiden inne. Lukten fra røkelse har vært savnet og den kan få lov til å komme ned sette seg i huset før den tid (kunne hatt det året rundt)! Lukter sååååå godt, enig?

Ønsker dere en fin fredag og en god start på helgen

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

7 kommentarer
    1. Her var trammen glasert i dag morges. For første gang i år.
      Piggsko er kjekt . Har hatt det i noen sesonger, og den trygghetsfølelsen du får når de er på. Den gjør og noe med hvordan du går. *
      Men du, hvor er “Juleland?”

      1. Hehe ja, jeg går som ei på 100 på glatta, så like greit å få det kjøpt inn 😊

        På Hageland utenfor Sandefjord og det var så utrolig fint det, fylt med julestemning nå jeg 🎄🎄🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg