Den perfekte rødfargen

Reklame | www.bgafotobutikk.no/

Når det gjelder hjem og interiør, så er jeg utrolig glad i pynteputer. Jeg vet ikke hvor mange jeg har, men jeg blir aldri lei av å bytte ut. Nå går det mot jul, og jeg må jo så klart ha noe rødt inn i stua. Selv om at det ikke er desember enda så måtte jeg bare nødt å ha noen røde putetrekk. Her i huset kommer det røde detaljer hver eneste jul. Det er noe jeg aldri kommer til å bli lei av. Så det passet meg helt perfekt at jeg nå fikk nye putetrekk. De gamle mine var utskiftbare for å si det sånn. Og hva er vel finere enn rødt og sort sammen?

 

 

Mønsteret i disse putene er så utrolig fine. Det er ikke noe problem å blande materialet når det kommer til pynteputer. Tekstil er det jo uansett! Jeg synes faktisk at det er finest når utseendet er litt forskjellig på hver pute. På bgafotobutikk.no har jeg før bestilt rammer som jeg er veldig fornøyd med. Så det er ekstra moro å se at de nå satser litt i tekstil avdeling også. Fra før har de jo både posters, speil, rammer, fotoalbum, passepartout’er. Du kan forstørre bilder, og det er masse inspirasjon å finne.

 

I dag er det singels day og fram til midnatt kan du få 11% avslag på alt inne på nettsiden. Ellers så er ikke prisene så gale likevel. Putetrekkene jeg har fått hjem ble jeg skikkelig fornøyd med og vet du hva, hvis jeg ikke var det så hadde jeg ikke lagt ut dette. Kvaliteten virker super og fargene var akkurat som jeg hadde håpet de skulle være. Svart elsker jeg jo og mønstret på disse var spot on! Det er heller ikke så lett bestandig å finne den riktige rødfargen, men denne var akkurat den rød fargen jeg ville ha. Så hvis du er på utkikk etter putetrekk til jul er disse å anbefale. Klikk her for å se utvalg av putetrekk.

Tekstiler til baderom finner du også her inne. Jeg liker detaljer på håndklær slik som disse duskene på dette. Og vaskekluter kan man jo aldri få nok av i et hjem med 5 personer. Utvalg av baderomstekstiler kan du se her. Og husk at du som er i et etablert forhold også kan handle på singels day. Happy shopping!

Ha en riktig god helg 🤗

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Mye fint på BGO, ja, og du er jo så flink med interiør. Spørs om jeg må ha noen tips fra deg etter at jeg har skrevet ferdig mitt neste blogginnlegg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg