Den så du ikke komme… fra meg

Jeg liker søndager, lange late morgener, en bedre frokost og en dag man kan slappe helt av og det med skikkelig god samvittighet. Dagen i dag skal vel og merke brukes til å vaske klær, men i mellom vaskene kan jeg sove om jeg ønsker det. Ikke at det er noe jeg kommer til å bedrive hele denne dagen med, men poenget er at jeg KAN om jeg vil.  

 

Jeg kan om jeg vil! 

Jeg bestemmer selv over denne dagen, 

vil jeg stresse, sove, spise eller bare slappe av?

Kanskje jeg bare skal innta sofaen på magen, 

og la nålen på stressnivået være ganske lav. 

 

Jeg vet at hvis jeg legger go’vilja til, 

så nyter jeg søndagen slik som jeg tenker. 

En ting er sikkert, jeg kan om jeg vil, 

og roe ned, det klarer jeg uten lenker.  

 

Jaja, det er ikke hver dag jeg tar frem rim i mine innlegg, men det er en første gang for alt og i dag følte jeg meg poetisk et øyeblikk.  Håper din dag blir like fin som min skal bli 🤞

 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg