Den skaper bare frustrasjoner!

Endelig starter dagen med blå himmel og sol, det er ingen regnskyer å se foreløpig ihvertfall og det er deilig. Jeg utnytter meg av hver eneste mulighet jeg har til å starte dagen ute. Så jeg har tatt med meg “kontoret” ut og nyter det, men sannheten er at det faktisk er litt kaldt her i skyggen. Vanskelig å se skjermen i sola, så jeg må i skyggen.. med pledd! Uansett, ute skal jeg være, kanskje jeg får litt inspirasjon og ideer til hva jeg skal gjøre i dag på kjøpet.

 

Jeg skal kjøpe en blomst til hjerte Rune har laget i dag og jeg skal handle nå snart. Det tar jo helt av på butikken på fredager så det er kjekt å være tidlig ute for å si det sånn. 

 

Jeg vet at vi skal fjerne et “tre”, det er ei pil, men ser ut som et tre nå. For alt jeg veit så er det kanskje et tre, akkurat det har jeg null peiling på, det er mamma som har plantet det. Det var veldig fint med fletta stamme og fine grener, men vi har ikke vært flinke til å holde det ved like rett å slett og Rune har planer for utsiden der det står så da er det jo greit. Og den helvetes berberisen må klippes, den skaper bare frustrasjoner!

Ønsker dere en fin fredag, det skal vi ha ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg