Den smerten kommer jeg aldri til å glemme!

I går gjorde jeg alt annet enn å være på pc’en. Jeg startet dagen tidlig og satt og våknet litt med å se på serie. Etter det så tenkte jeg at det kanskje var greit og komme seg på butikken tidlig når det ikke er sånn overfylt med folk. Ja, jeg er litt slik om dagen, men det er helt greit for meg. Jeg dro også ut for å kjøpe inn litt møbler til kjelleren og siden vi ikke har så mye oppbevaringsplass for øyeblikket så endte det opp hos mamma så lenge.

 

Apropos mamma, stakkar altså. Det er virkelig ikke rart at hun har hatt/har vondt i ryggen sin. I går kom svaret på mr’en som hun endelig fikk tatt forrige helg. Hun hadde faktisk kompresjonsbrudd i ryggen, ikke ett, men 4 stk. Jeg holdte på å dette av stolen når hun fortalte det, fy søren!  Jeg skadet meg jo for noen år tilbake og fikk ett brudd og den smerten kommer jeg aldri til å glemme. Nå håper jeg at hun repareres og blir i tipp topp stand igjen. Det fortjener hun virkelig ❤

 

TAKE CARE! 

 

I dag så blir vi forhåpentligvis ferdig med trappen, det er litt mye vinkler og kapp for å få det til. Det kommer til å bli kjempefint når det blir helt ferdig. Jeg satte i gang med pussing av rekkverket i går, og med litt assistanse fra Rune så fikk vi gjort det ferdig også. I dag så skal det behandles, så håper jeg at fargen jeg valgte vil matche. Jeg har aldri brukt dekorvoks før, så det blir spennende. Men jeg må nok teste på noe annet før jeg tar det på rekkverket.

 

Det ble ikke tacofredag i går, så denne helgen blir det tacolørdag. Nå skal jeg kjøre å kjøpe noen lister og kvelden skal jeg tilbringe sammen med min kjære samboer. Vi har ikke fått sett på Truls og Hellstrøm denne uken så det skal vi få gjort i kveld. Jeg følger ikke så mye med på tidspunktene til programmene lenger så da får vi gå for ukesarkiv. Ønsker dere en fin dag og nyt helgen.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg