Den som ler sist ler best!

En liten diskusjon oppsto her hos oss for 1,5 uke siden, jeg nevnte det her i bloggen den gangen. Corona hadde kommet i hus og R mente at vi like godt kunne gå inn for å bli smitta for å bli “ferdig” med det. Jeg med min frykt for dette sa så klart nei, vi prøver å unngå det så godt vi kan, men får vi det så får vi det. Det startet med 1 på forrige mandag, og siden vi har såpass med plass så måtte vi ikke være oppi smitten. 

 

2 hele dager senere ble neste mann smittet og igjen kom diskusjonen opp, jeg var fortsatt bestemt på at det var uaktuelt å la seg bli smittet. Men, på den 3 dagen ble jeg smittet og tenkte at ok, NÅ kan vi åpne hele huset opp og omgås som vanlig hele gjengen. På dag 10 ble 4 mann smittet og Rune gikk virkelig inn for å få inn dette viruset. Han gjør det fortsatt for 4 mann er ute av isolasjon mandag. 

 

Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror……… VEL ikke i dette tilfellet! HAHA! 

 

Blir R smittet, neida ikke sjans i havet og du kan tenke deg han er ovenpå med det fantastiske immunforsvaret sitt. Og jeg må jo si at jeg hele tiden har sagt, vel, den som ler sist ler best! Bare vent liksom, du kommer ikke unna, men det virker søren meg som om at han gjør det i denne omgangen. Jeg har til og med laget ferdig del 1 av en video som skal passe til tiktok sangen Oh no, Oh no, oh no no no no no!  

 

Så for hver eneste gang han har testet seg, som da har vært hver dag i 14 dager har jeg filmet for å få del 2. Virker ikke som det kommer til å skje for å si det sånn. Kanskje han burde gjort som meg å prøvd det han kunne for å ikke få det, kanskje han da hadde fått det. Vel, jeg tviler og jeg får jo bare innrømme at han tydeligvis har et meget godt immunforsvar………………… så langt! Og jeg ønsker jo ikke at han skal få det engang!  

Ha en fin dag

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

13 kommentarer

Siste innlegg