Den største plassen i hjertet

Plutselig var det faktisk 9 dager siden sist jeg var her, så da er det på tide med en tur innom. Vi har hatt corona begge to her, men ingen av oss har merket ekstremt mye til den heldigvis. Vil ikke si at vi har vært syke selv om at vi ikke har vært helt på topp, men ikke noe å klage over. Det er verre å ha en skikkelig forkjølelse for å si det sånn. Vel, Corona’n er bak oss og hverdagen er i gang igjen her i huset for enkelte, men ferien er tilbake fra fredag. Så da får vi se hva vi finner på de neste 2 ukene.  

 

Nyt de små tingene, for en dag vil du kanskje se tilbake og oppdage at det var de som var de store. Noen ganger er det de minste tingene som tar opp den største plassen i hjertet ditt.

 

De siste dagene har vi kost oss veldig mye, familie har vært her, vi har vært på besøk og i går ble det en hel dag på stranda med nesten hele gjengen. Jeg har tilogmed fått vært en tur ut i fjorden i båt, det var kos. Slike dager er gode dager å legge i minneboka, det er helt sikkert. Og enda så er det mange ledige sider i den boka og jeg gleder meg til å fylle den opp med daglige koselige ting. For meg så er det ikke de store tingene, men de tingene som gleder meg og de rundt meg. Håper dere nyter sommeren fortsatt.

*Savner dere*

allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Bra du koser deg, om du er av eller på blogg 😊Jeg blogger som en “helt” om dagen. Nå har jeg jo tid 😁Og mye rare ideer 😊Hatt Covid jeg også. Henger litt “greier” i fremdeles, men ikke noe plagsomt 😊

      1. Denne gangen hadde jeg ikke feber, jeg ble mer forkjøla, men hodepinen var den samme. Hadde noen dager med skikkelig svimmelhet, men selve runden kan jeg ikke klage på, gikk helt fint. Men, er mye trøtt nå etterpå🫣

    2. Jeg har klart å unngå å få korona til nå så håper jeg slipper unna. Jeg er ikke spesielt redd for å få det, men vil jo helst ikke smitte foreldrene mine. Er de jeg tenker på.

      Kos deg videre med dine – høres ut som du får fylt opp minneboken ja 🌸

    3. Hei på deg 🙂
      Ja det er som du skriver: de små ting kan bli ganske store og viktige og får største plassen i hjertet 🙂
      C hadde kraftig forkjølelse her men ikke covid… jeg blei ikke smittet – og snart er det ferie!
      Lag deg gode dager 🙂 klem

      1. Hei hei 🥰
        Ja ikke sant og det er så godt at det ikke alltid skal så mye til ♥️

        Kjipt med forkjølelse på sommer’n spesielt , bra du ikke ble smittet 🥰 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg