Denne burde du prøve….

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en fin dag i Sandefjord sammen med min niese og lille Alma. Det har vært så koselig og jeg ble der til de andre dukket opp også. Koselig som alltid. Men det betyr at jeg IKKE fikk begynt å vaske i dag, så da står det for tur i morgen. Men det er greit, for jeg har ennå en dag eller to på meg før julepynten blir hentet ned fra loftet.

Har vi en dato i hodet så har vi en dato i hodet, sånn er det bare.

Tenkte jeg skulle tipse om et vaskemiddel som er bare så utrolig godt å vaske med og som gir en helt herlig lukt i hele huset. Durance, det er altså så godt og dufter lavendel. Ikke sterk lukt, men en myk god lukt. Anbefales på det sterkeste og hvis du vil så kan du kjøpe det på blivakker.no..Dette kommer også i vaskemiddel til klær og tøymykner. Jeg er så fornøyd med det og bruker det på litt finere klær. Det skal ikke så mye til pr vask så flaskene holder en stund. Så det var min anbefaling til deg. Håper dagen deres har vært fin, det har min.
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg