Denne gangen skal ikke det skje

Yes, jeg har funnet ut at man KAN kjøpe blybånd, da blir det det neste jeg skal prøve ang dette, jeg håper inderlig at dette er løsningen. Orden på det SKAL det bli, det er ihvertfall sikkert. Hver eneste morgen nå så våkner jeg tidlig, enten av at noen er i gang her hos oss, eller så får noen container rundt her. Noen morgener blir fulle containere hentet eller noen kaster noe oppi dem. Det er daglig action rundt omkring i gatene her, men det er jo ikke så veldig rart med tanke på alle ødeleggelser. Men det er også et tegn på at det skjer noe, og prosessene er i gang. Det liker jeg og sikkert alle andre rundt meg også.

 

I går så fikk jeg endelig kjøpt litt lyng, det er jo så utrolig fint og gir en god høstfølelse. Hylla som jeg laget i sommer blir jo stående ute til alle årstider så da er det jo pent å pynte den til høst også. Det er egentlig veldig sjeldent jeg er på shopping, men jeg elsker jo interiør og shopper jeg, så er det interiør det som regel går i. Nå har jeg tatt inn litt sandfarger og jeg liker det så godt. Jeg gleder meg så til de nye vinduene til stua kommer, de skulle vært byttet for lengst, men det er utsatt og utsatt. Og i sommer bestemte vi oss for at vi tar det nå i høst og nå nærmer tiden seg for at de kommer.

 

Alle årstider har sin sjarm, selv om at min elsk ligger på sommeren

 

Det er også på tide å få ryddet ute og gjøre det klart for de neste 8 ish månedene. Bassenget må tømmes og kjøleskapet ute må ryddes og vaskes. Og i år har jeg planer om å rydde opp når det enda er god temperatur i lufta, det har jeg ikke vært flink med ellers i årene som har gått. Angrer like mye også når det er 5 grader og jeg skal rydde, brrrr. Denne gangen skal ikke det skje. Det er like leit hvert år å rydde alt bort, men hvert eneste år så går tiden fort til neste sommer. Og ikke bare det, men det er jo kos med levende lys, pledd og tykke tøfler.

 

I dag så må det vaskes litt klær, jeg kan ikke si at det er så veldig hyggelig å gå ned i kjelleren for tiden. Lukta som møter meg der er ikke akkurat vaniljelukt. Er ikke fan av rå kjellerlukt, men hvem er liksom det. Enn så lenge så er ihvertfall vaskemaskinen oppe å går, så jeg skal kanskje ikke klage. Hele vaskerommet mitt skal rives, men det er ikke gjort enda heldigvis. Ellers så skal jeg kjøpe blybånd i dag, det er et prioritert punkt på dagens liste ihvertfall. Bortsett fra det så begynner jeg ute, like greit å sette igang.

Ønsker dere en strålende torsdag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

4 kommentarer
    1. Det var trist med kjelleren deres. Men det blir nok bra etter hvert 🙂 Kjenner det er høst nå ja, og blir vel ikke mer bading for dere nei 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg