Der feila jeg gitt!

Jeg skal innrømme at ikke alle planene gikk i boks for vinteren som var. Lista var klar og jeg skulle stryke en etter en ting. Noe ble gjort og noen av listene på gulvet ble malt og vi ble nesten ferdig, de skulle være ferdig innen våren egentlig. Resten av malingen i stua skulle være gjort, men der feila jeg gitt! Lista har fortsatt punkter og det er så klart ingen krise, men det er for dårlig av meg at det fortsatt står ustrøkne ting der.

 

Det kommer nok en regnfull dag eller to i løpet av tiden som kommer så da er det bare å ta slike ting da.

 

Jeg er litt usikker på om jeg skal beise treverket rundt bassenget i år eller om jeg skal vente til neste år. Jeg vil gjerne ha det i så lik farge som mulig slik verandagulvet er. Men da må jeg vel vente i et par tre år kanskje, vel får se hva jeg finner på. Jeg skal i år få satt opp noen stolper som jeg kan feste lyslenker i slik at jeg kan ha de på kryss og tvers over plassen vår. Det er så fint ikke sant?

Ha en god start på hverdagen igjen 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg