Der ingen kan se….

Hvis jeg skriver at jeg har flyskrekk, rett å slett angst for å fly, men dere ser kanskje her på bloggen eller på en snap at jeg flyr likevel. Hva er tankene rundt omkring da? At jeg bare skriver at jeg har angst fordi “alle” andre snakker om angst? At jeg kanskje vil henge meg på det mange kaller motetrenden? Nei, det er jo ikke slik i det hele tatt.. ikke i mitt tilfelle og sikkert ikke i mange andre sine tilfeller….

Ja, det har blitt en greie at mange snakker om det. Men jeg syns det er bra, bra at man endelig kan åpne seg. Hvorfor tvile på det folk skriver og forteller? Hvorfor henge seg opp i det i det hele tatt tenker jeg….🙄

Det jeg evt deler om mine opplevelser er kanskje en brøkdel av det som FAKTISK foregår bak en reise her i mitt eksempel, at dagene før jeg skal fly så er jeg på randen til å avlyse alt og har faktisk avlyst reiser pga dette. At jeg gråter når flyet starter motoren, og at dødsangsten er på topp. At jeg sliter så mye at jeg i noen minutter faktisk tror at det er nettopp det som skal skje… Men for å oppleve livet, for å se andre steder og land så MÅ jeg gjennom det. Jeg vet jo at jeg mest sannsynlig kommer fra det med livet i behold og nye minner i hjerte. Og det er ikke akkurat bakdelen ved dette jeg deler fra en reise…. Jeg deler gleden, boblene jeg drikker på flyplassen, reisemålet, og hvor bra jeg har det når jeg har landet, er på plass på hotell og nyter dagene før helvete starter igjen.. for jeg MÅ jo hjem igjen….. Ikke døm det du ikke kan se….. For man vet aldri, man vet ikke hva som skjuler seg der ingen kan se……

Jeg gleder meg til neste reise… (når jeg har landet) 😱

-Lene- 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg