Der man finner én er det ofte flere

Jeg føler at jeg har kommet meg inn i en god rytme når det gjelder søvn, legger meg før midnatt hver kveld og det er faktisk ganske godt. I går kveld satt jeg her og tenkte litt, jeg tenker litt på innholdet jeg har i bloggen min og jeg har så lyst til å gjøre en liten forandring. Dette kommer alltid til å være en hverdagsblogg, akkurat det vil jeg ikke gjøre noe med. Men jeg vil ha innslag av noe annet og det er der jeg grubler.

 

Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre. Det er med gode ideer som med sopp, der man finner én er det ofte flere!

 

Vel, jeg kan jo innrømme at jeg faktisk har grublet litt i lang lang tid og ikke kommet noen vei. Men plutselig en dag så får jeg er lys ide, man vet jo aldri, men det KAN skje. Jeg tenker litt diy prosjekter, for der har jeg i hvert fall en kjempestor interesse. Det er nemlig en del ting jeg har lyst til å lage, må bare sjekke litt ut ang det. Finnes alltid rom for forbedringer vet du selv om at jeg trives slik det er også.

Ha en nydelig torsdag ☀

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg