Derfor elsker jeg å blogge….

“Jeg fortalte tidligere i dag at det var ganske tøft i starten da jeg begynte å blogge, men nå skal jeg fortelle de utrolig fine fordelene jeg har fått/oppdaget ved å blogge 😊 Og det er så mange, og jeg er så utrolig glad og stolt av også denne delen av mitt liv…”Da jeg var kommet skikkelig i gang på WP så begynte jeg å bli meg selv, noen ganger er det jo fortsatt slik at man ikke helt føler for å legge ut et og annet bilde. Men det er ikke noe problem, sånn erre bare. Gjennom bloggen får jeg utfordret meg selv på en ny måte, på en god måte. Det er nemlig så mye jeg har lyst å gjøre, og kanskje har hatt lyst til lenge, men ikke gjort. Nå når jeg trenger både opplevelser og inspirasjon så vil jeg mer ut, gjøre mer og oppleve mer og ikke minst gjøre ting jeg ikke har gjort før. Det liker jeg og det bedrer seg dag for dag….

Jeg føler jeg lærer masse av andre innlegg, jeg får både inspirasjon og tips via dere. Jeg trives kjempegodt med dette og jeg gleder meg så til jeg får kjøpt meg kamera så jeg kan begynne å ta masse bilder, det er litt kjipt å bruke mobilkamera, det er ikke det samme. Men, nytt kamera kommer… soooon.

Jeg har alltid noe å gjøre, og jeg merker at øyne og ører er mer med på alt som skjer rundt meg, det kunne jo dukke opp et tips til innlegg rundt om kring. Så har jeg kommet til det stadiet hvor jeg koser meg med det jeg gjør, føler ikke noe press og tenker så lenge jeg er fornøyd med det jeg presterer så er det alt som betyr noe. At dere liker det også er en stooooor bonus det også, og jeg bryr meg ikke i DET HELE TATT over kommentarer som ikke er bra som kommer inn. De går rett i søpla, så lenge det ikke er konstruktiv kritikk da, de skal jeg ta med.

Jeg har full støtte av min kjære samboer til å bruke tid ved pc’en( det blir endel), og han hjelper meg også så fort jeg skulle trenge det. Innimellom så tjener jeg også litt på innlegg og det er jo bare så moro, og jeg har bestemt meg for å ikke si ja til noe jeg ikke kan stå for. Så alt i alt så sitter jeg i dag igjen med bare fordeler ved det å skrive en egen blogg.

Og dere, mine kjære bloggkollegaer. Jeg føler jeg “kjenner” så utrolig mange av dere, selv om at vi ikke har møttes, så har jeg blitt kjent med endel nye folk. Når man følger bloggere daglig så kjenner man dem jo litt ikke sant. Fått fin kontakt på både instagram og facebook med endel av dere og det er så koselig. Så til ALLE dere som leser min blogg, kjente eller ukjente…TUSEN HJERTELIG TAKK for at dere velger å følge meg og lese mine innlegg, det betyr så utrolig mye…😘Klem fra meg 💐🌹😘

 

4 kommentarer
    1. Jeg har blogget nå i 7 år og liker det like godt, om ikke bedre enn da jeg startet 🙂 Jeg føler også jeg ser verden med nye øyne. Jeg har funnet et sted og få ut all kreativiteten min. Et sted å vise tegninger, håndarbeid, dikt og noveller, et sted å skrive filosofiske betraktninger, et sted å være MEG på alle måter. I tillegg har jeg møtt SÅ mye fine folk. Og JEG har møtt mange av dem utafor blogg-blokka også. Og de er like hyggelige og veldig LIK SEG der ute i det virkelige livet 🙂 Moro med blogg 🙂

    2. Så utrolig viktig at man har det gøy og koser seg med det man gjør!❤ synes du er råflink og det er veldig koselig å lese bloggen din 😊 keep up the good work!👍🔥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg