Derfor er planlegging viktig

I dag er jeg så frossen at gåsehuden ikke vil legge seg, tenker det forandrer seg når jeg kommer i gang her. Foreløpig så sitter jeg med flere gensere og pledd på meg, og det frister egentlig ikke å lee på meg i det hele tatt riktig enda. Det er jo tross alt en ekstra lang dag i dag, så null stress hehe. Liker i hvert fall å tenke at langfredag er LANG! R er i gang med ting jeg ikke kan bidra med likevel, så da skriver jeg litt. 

 

Jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg til å vaske, rydde og få orden i stua mi igjen. Føler at den har blitt en del av garasjen med alle verktøy osv. Men, det er en del av det å pusse opp, men ser likevel frem imot orden her inne igjen.  

 

I dag så TROR jeg at jeg skal prøve å spraye vegglampene mine, må bare planlegge litt hva som skal bli svart og hva som skal bli gull. Det bare passer ikke med sølv lenger og hva er da bedre enn quick spraylakk til slikt, vel, ikke mye. Men, når jeg først begynner å spraye så er det ingen vel tilbake. Derfor er planlegging viktig når planen er 2 farger. Håper dere nyter påsken med rolige fine dager.  

Ha en fin fin LANGfredag 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg