Desperate innlegg..

Å være missfornøyd med ting man utfører er ikke en god følelse, men det er vel en følelse de fleste har kjent på. Fordi hver dag er ikke lik, man presterer ikke like bra på alle områder hver eneste dag. Og det er greit, i hvert fall så lenge man har tro på at det blir bedre neste gang. Heldigvis tenker jeg slik, så det redder meg fra dårlige innlegg her og der.

Jeg har publisert innlegg der jeg har tenkt etterpå, «eh vel, det der var vel et innlegg jeg rett og slett ikke behøvde å poste», både på Instagram og bloggen, kanskje fordi jeg følte jeg bare MÅTTE få ut noe. Akkurat det har jeg skjønt at har liten verdi.. Det ER bedre at jeg kanskje legger mer i det slik at det ikke blir desperate innlegg. Tenker ikke at jeg må lenger nå, men hadde en periode der jeg bare måtte hele tiden.. tull og tøys.Det er litt moro å kjenne på hvordan man lærer med tiden, og nå føler jeg meg sikker på det jeg gjør og presterer, men den følelsen jeg hadde den gang med at jeg bare måtte. Den var ikke god, og husk at man MÅ ikke hele tiden hvis man ikke har noe å levere. En god lekse å lære 😊

-Lene-  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg