Det bare skjer uten mening!

Søndag morgen og tåka ligger tykt ute, det er mørkt og det er litt kaldt her inne i huset. Det plager meg egentlig ikke så mye, men det får meg til å savne lyse varme sommerdager. Men om ikke disse dagene slik som i dag fantes så hadde man jo ikke hatt grunn til å savne nettopp det. Det gjør våren så mye mer spesiell, det gjør sommeren så mye bedre og man har noe å se frem imot. Jeg liker årstider, jeg liker forskjellene, men jeg elsker vår og sommer.

 

Og det slår aldri feil, når januar setter igang så begynner disse tankene om sommeren å komme, jeg vet at det er altfor tidlig, men jeg klarer ikke å la være. Noen ganger så kan man ikke styre hva man tenker.  Det bare skjer uten mening! Det er vel ganske normalt, det er sånn vi er som mennesker, vi er komplekse, sånn er det bare. Men, jeg har en uovervinnelig sommer inni hjertet. Alltid!

 

Jeg er ikke en person som blir deprimert på vinteren, jeg har nordnorsk blod og er laget til å tåle mørket. Jeg ser det vakre i hver eneste årstid og siden jeg alltid har vært glad i foto, så liker jeg forskjellige motiver også når det gjelder natur. Men vi kan vel alle være enige om at dager hvor tåken treffer bakken og regnet drypper er ikke de fineste dagene utenfor veggene, da gjelder det å ha solskinn i sinnet innenfor veggene. Og nettopp det er det i dag, for i dag blir det en fin dag.

Ha en fin søndag

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

Photo by Jesse Collins on Unsplash

10 kommentarer
    1. Jeg begynner å “fable” litt om våren jeg også nå. Men VET det er lenge til 😀 Ser det sånn ut hos deg nå? Er det bilder fra nabolaget ditt? 🙂

        1. Jeg er også sommer-elsker. Har jo sine grunner at en flytter fra Troms til den byen som har flest soldager i dette landet. Du er flink til å snu negativt til positivt, men i dag funket det ikke på meg. Tåka er så tett at det er bare hvitt, ser bokstavelig talt ingenting. Helt seriøst, ingenting whatsoever!!

          1. De verste dagene er dagene med tåke, det er liksom så meningsløst vær. Vel, det kan ikke gå hver gang kjære deg, men jeg prøver da. Er forsåvidt glad for valget mine foreldre gjorde ved å flytte nedover hit. Ha en fin dag😊

    2. Så herlig å kunne ha en uovervinnelig sommer i sitt hjerte 😊 Litt poetisk er du også 🤩 Soloppgangen gjemte seg bak tåka her hvor vi er også, men kanskje dukker sommeren opp senere i dag 💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg