Det ble en het natt

I disse tider så har vi noen soverom mindre og må finne alternative løsninger for å få plass til alle. Første gangen var det luftmadrasser i stua, men på skoledager så må vi ofre vårt soverom. Denne situasjonen er ikke akkurat ideel, men må man så må man. Sånn er det bare noen ganger og da får vi gjøre det beste ut av det. Så det betyr at Rune og jeg har sovet på sofaen i natt. Vi fikk gode 5 timers søvn, og vi våknet begge før kl 06.00.

 

Blir like overraska hver gang Rune setter seg opp midt på natta og snakker i søvne, et merkelig fenomen dette med å gjøre slike ting i søvne.

 

Da var det varmt for oss begge, kanskje ikke så rart da jeg hadde ullpledd over meg og Rune lå på et ullpledd. Hadde kanskje hjulpet om jeg hadde lagt på et laken og fått av meg pysjbuksa. Så vi får bare skylde oss selv for at det ble en het natt. Neste gang så tror jeg vi må hoppe over den delen. Må si jeg ser frem til normalen, da alle kan sove godt i egne senger. Det tror jeg vi alle gjør, selv om at noen var VELDIG fornøyd med å få ta over senga vår.Jeg har hatt samsung telefon så lenge jeg kan huske, men jeg har lekt med tanken om å prøve Iphone lenge. Det må jo være en grunn til at alle har det. Så nå skal jeg kjøpe Iphone og enten være fornøyd med det valget, eller så får jeg det ihvertfall ut av systemet og er ferdig med den tanken og lysten på å prøve det. Uansett så må jeg jo beholde den ihvertfall et år, og det skal bli spennende å prøve.

 

Forandring kan noen ganger være skummelt

 

Dagen i dag skal gå til å bake litt, rydde litt, vaske litt klær og se om jeg finner nattbordslamper. Jeg har funnet de jeg egentlig vil ha på Ikea, men når får jeg dratt dit tro. Jeg er jo ikke akkurat så ofte i Oslo, og det hadde vært kjekt å funnet noen her i nærheten. Har ikke lyst å vente til møbler til kjelleren skal kjøpes inn heller. For da går jo turen til Ikea, men det er et par-tre måneder til enda. Jeg får kikke litt rundt på nett om jeg finner noe fint.

 

Ha en fin dag ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg