Det blir så bra!

Jeg føler at denne dagen har vært så lang allerede, jeg har gått tur, vært på butikken, og ei kake er ferdig bakt. Det er ikke verst bare det, kjekt å komme seg i gang om morgenen. Resten av dagen skal tilbringes inne, men det å være inne i et slikt ruskevær som det er i dag er jo bare kos. Rune har satt i gang nede med å rive veggen og fy så stor gang det blir. Nå begynner jeg bare å glede meg til å få helt ny kjeller, frustrasjonen for det som var er over bortsett fra at jeg kjenner litt sånn «angst» når det regner som det gjør i dag.

 

Nå kikker jeg litt på senger, skrivebord, gulv og farger til noen vegger. Gleder meg til tiden er inne for å innrede, det blir bra og det er det beste jeg vet. Ordne, fikse og pynte opp, fordelen nå er jeg kan begynne med blanke ark og få system overalt uten å måtte rydde først. Det blir så bra! Er nesten ferdig innredet i tankene allerede, men det spørs om det er slik det blir når jeg først kan starte. Det gjenstår å se, håper tiden går kjempefort nå fremover slik at jeg kan brette opp ermene, sette på musikk og sette i gang. Men, det er nok ikke i morgen for å si det slik.

Håper du har en fin dag så langt

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg