Det er alltid en vei ut!

Ny dag, ny tur, denne gangen skal jeg ut på tur med søster og det blir koselig da. Vi prøver oss på samme turen som i går og det KAN hende at vi går oss vill da jeg kun har vært der en gang før. Men, det er lyst, vi skal gå nå snart og har hele dagen på oss så null stress…… enda!  Det finnes alltid en vei ut!

 

Siste dagen med “kjøter’n” på besøk så han skal få en skikkelig tur før han blir hentet. 

 

Etterpå blir det bollebaking da det er fastelavn i dag, jeg kunne gått stått over, men mannen i hus har snakket om disse bollene i flere dager allerede. Så jeg har ikke annet valg enn å bake de, han kan så klart bake også. Men, siden jeg liker å bake så gjør jeg det. Om jeg skal spise en, DET vet jeg ikke enda, det får jeg ta som det kommer.

Ha en strålende søndag alle sammen  ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg