Det er alltid flere personer i en diskusjon…

Det å mislike en mening fra noen og det å mislike personen med meningen er to forskjellige ting, men utrolig lett å legge sammen. For meg kommer alt an på hvordan meningen blir lagt frem, vær gjerne uenig med meg og kommenter eller si meg din mening i en saklig samtale eller diskusjon. Vi tenker alle forskjellig og det hadde ikke eksistert en diskusjon her i verden hvis alle hadde samme syn på en sak, og jeg liker en sunn diskusjon.

Men det finnes de som skal snakke over alle, som vil være midtpunktet i enhver diskusjon. Som er bedrevitere, som har en mening som blir delt på en måte som går direkte på en person, eller ikke er interessert i å høre andres mening. Da er det ikke lett å få kjemi med den personen! Det å være engasjert er en ting, men når en person spør og svarer selv, da er diskusjonen ferdig for min del..Og en ting skal sies, jeg er ingen vrang person, jeg er lett å håndtere, og jeg ser alle vinkler fra alles mening. Men er det en ting jeg ikke kan fordra, så er det når en person tar over og tror at deres ord er lov. Det gir alt annet enn en god dialog med flere meninger. Så i en diskusjon, husk at vi alle har en stemme og at det dreier seg om meningen til flere enn bare deg.

Ha en knallfin dag 😊

signature-fonts

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg