Det er det aller første tegnet

Varme sommerdager og sene solnedganger nærmer seg slutten med stormskritt for denne gang. Vi har hatt en kjempefin sommer og det føles greit at høsten kommer nå. I dag var den første dagen dette året der høstfølelsen virkelig har kommet frem. Grunnen til det er fordi nå er bassenget tomt hvert øyeblikk, det er det aller første tegnet på at sommeren er over. Så nå er late dager ved bassenget med en kald drikke over og de gode varme pleddene skal brukes igjen. Stearinlys skal tennes hver dag og jeg føler at det er helt ok.

 

Det er også godt med varm drikke under et pledd

 

Det er likevel trist hver gang pumpen blir satt ned og vannstanden blir mindre og mindre, men det var nødvendig nå. Det holder ikke på varmen godt nok lenger når nettene er såpass kjølige som de er, ikke er det så varmt i været at det frister noe særlig å bade i et 22-23 grader vann heller. Da er det heller ikke vits at varmepumpa skal jobbe hele natta for å prøve å opprettholde varmen. Så nå lyser det ikke opp et varmt basseng utenfor her lenger, det vil jeg savne en stund fremover, men nå er det høst!

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg