Det er det aller viktigste av alt!

For en fin dag vi har hatt i dag, for i dag har vi feiret både julaften og bursdag. 3 gjester hadde vi også til middag, dessert, kaffe, kake og litt snacks. Og det var noen fornøyde pakkeåpnere som satt på gulvet her, det er det aller viktigste av alt. Men nå er julen over her i huset, i morgen er det hverdag. De fleste skriver på nett at de har kastet ut jula, jeg kaster den aldri ut, jeg plasserer den pent i eskene sine og sier med glede at vi sees om 11 måneder. Det er godt å være ferdig med.  

Hvert år så blir jeg like overrasket over hvor tomt det blir rundt omkring her inne når alt det røde og alt glitter er borte, men det tar bare et par dager så er det en vane igjen. Men jeg merker det ekstra godt at jeg trenger litt mer lys her inne nå som alle stjerner og juletre er borte, så jeg skal se meg om etter en lampe eller to. Greit at jeg ikke liker flombelysning, men en mellomting er helt ok. Mer lys skal det i hvert fall bli, det er helt sikkert. 

Håper dere er klare for hverdagen også 🙏  Ha en god natt 

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer
    1. Ja jeg pakker julen til neste gang 🙂
      Og egentlig synes jeg det ser greit ut når jula er pakket bort. Det er liksom det nye året som har tatt over slik som det skal – og jeg får ikke til å ha jul langt ut i januar. BLir bare så feil … men det er mange som har jul hele januar mens andre “kaster” den ute tidlig 😀

      Lag deg en fin ny mandag i det nystarta året 🙂 klem

      1. Jul langt ut i januar fikser ikke jeg heller, den er tross alt ferdig nå. Allerede i dag er det godt å våkne uten alt dill dall. Men det har vært koselig så lenge den varte❤

        En flott dag ønskes deg også
        Klem❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg