Det er egentlig unødvendig

Overtenking kan ofte gjøre ting mer komplisert og det er nettopp det jeg har drevet med den siste tiden når det kommer til bloggen. Alt er så mye enklere når jeg bare skriver ut ifra hjertet og det jeg evt driver med enn å skulle gjøre annet. Det er vel litt ocd også som er involvert for jeg har lenge skrevet slik at mitt layout blir riktig for meg. Hvor viktig er det liksom? Så, nå skal jeg legge denne unødvendige tanken på hylla og bare skrive. 

 

Skolen er godt i gang, hverdagen er på god vei inn i sine rutiner og sommeren henger heldigvis med enda. Det er kaldere på natten, noe som betyr bedre timer med bedre søvn. Vel, opplagt i dag og klar for å være effektiv. Det trengs litt såpe og vann rundt her sånn egentlig, men det kommer en annen dag kjenner jeg. Alt til sin tid! Nyt dagen, nyt sola og ha en strålende uke❤

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

13 kommentarer

Siste innlegg