Det er ekkelt å ikke se verden med klare øyne

Jeg ser egentlig ikke så mye uten briller, men blir ofte gående uten noe som resulterer i hopdepine. Så på onsdag skal jeg på en ny synsundersøkelse og linsekontroll. Jeg er tom for linser og de hadde ikke typen jeg bruker inne så da tenkte jeg at det var like greit å sjekke styrken på nytt før jeg bestiller nye. Heldigvis så får jeg linser for 5 dager mens jeg venter på at nye kommer inn.

 

Det er ekkelt å ikke se verden med klare øyne. Det er også helt umulig å bruke briller hele tiden, jeg får det bare ikke til og har forsøkt å venne meg til det i mange mange år. De ender bare opp på hodet og blir kun brukt når jeg må. Så jeg MÅ ha linser. 

 

Det er helt sykt hvor dårlig synet mitt har blitt de siste årene, jeg skulle tro at de ikke ble verre nå og at det har stagnert. For jeg vil ikke se dårligere enn jeg gjør nå, for da blir det krise. Jeg har for eksempel ikke sjangs til å sminke meg uten linser, for det er ikke så lett å slenge på sminke med briller på øya. Jeg har alltid vært langsynt, men nå er jeg lenger enn herfra til Kina synt.

 

Ha en fin søndag

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg bruker briller når jeg leser og ser på TV..men merker at synet er dårligere i det daglige også..Om jeg skal ha på maskara en dag må jeg se i et sånt..forstørelsesspeil jeg har annskaffa.. Aldri prøvd linser men kanskje det hadde vært lurt… Klem til fine deg <3

      1. Å ta på seg briller under lesing eller tv er greit syns jeg, det vanskeligste er nå når jeg kjenner at jeg MÅ det ellers også. Så da må det linser til, og det anbefaler jeg deg å prøve. Klem tilbake til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg