DET er en himla god følelse!

For å komme i mål med alt vi måtte få gjort i helgen så jobbet vi i hele går også, så det ble ingen normal søndag for oss (eller naboene). Men, den følelsen når man kan sette seg ned for kvelden, puste helt normalt og vite at vi kom i mål. DET er en himla god følelse! Jeg skulle bruke resten av kvelden i går på å se litt på serie. Men er man i en boble så er man i en boble, så jeg ble sittende å se på fliselegging på youtube. Jadda, sånn går no dagan og i morgen er det klart for elektrikeren og varmekabler. 

 

Jeg prøver å holde hverdagslige innlegg og oppdateringer om badet adskilt, men det er ikke lett, så en blanding innimellom blir det.

 

Jeg gleder meg altså så mye til å vaske ned dette huset når alt er ferdig, føler at jeg går på sand her inne og uansett hvor mye jeg støvsuger så blir det ikke bra kjenner jeg. Det skal skrubbes i alle kriker og kroker, DET er i hvert fall sikkert. Og utenfor, ser rett og slett ut som en søppelhaug og jeg vet at det er helt normalt under oppussing, men det skal bli godt å bli kvitt alt og vaske trappa og få opp en påskelilje eller to. Det skal gjøres litt koselig på inngangspartiet når tiden er inne for det.   

Ha en fin mandag 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer
    1. Flinke dåkker😊
      Skjønner godt den der trangen til å få skrubba hele huset når alt er ferdig, hehe 😉
      Ha en riktig fin mandag, da.. blir spennende å se når elektrikeren har vært ❤

    2. Klart det er vanskelig å ikke ha innlegg om oppussing, og andre ting samtidig. Det gjør da heller ikke noe 😉
      Ikke mye som ikke blir dekket av støv når en holder på sånn, men da blir det desto deiligere når dere blir ferdig! Ha en fin kveld! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg