Det er en sånn blogger greie

Og plutselig så var julaften ferdig og 1.juledag er her allerede. Kvelden i går var en fin kveld, maten var kjempegod og alle var fornøyde med gaver. Sola er på vei opp, det er varme i huset igjen og dagen i dag skal tilbringes i pysjen (ny pysj). Jeg elsker 1.juledag, det er bare en rolig fin dag hjemme uten noe selskap og masse julefilmer på tv. Det er ikke sånn at jeg ikke vil lage til noe, men du vet, livet nå til dags gjør det sånn.

 

I går hadde jeg rett og slett ikke tid til å skrive noe som helst og det var veldig rart, jeg var sikker på at den topplista kunne jeg se langt etter. Men jeg klarte å holde meg der (jada, sjekker den hver dag)! Det er en sånn blogger greie da vet du.

 

I går kom også kokkejævel sin bok hva skal vi ha til middag frem i lyset, kjøpte den for ganske lenge siden som en julegave til kokken i huset. Veldig bra utført bok med mange fine bilder og fristende retter og jeg gleder meg til å få servert noe av innholdet. Kjøpte også chilikrydder, da vi er noe glad i sterkere mat. Jeg må si jeg er imponert over hva den mannen har fått til, well done Asbjørn. Nå skal jeg sette en julekake deig jeg, slik at vi har nystekt frokost (lunsj). Ønsker dere en strålende 1.juledag og kos dere masse.

Fortsatt God Jul  🎅

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det er så sant, det er en sånn blogger-greie å se på den hersens lista hver gang man er inne 🙈 Huffameg 😂 Men jeg sitter nå og redigerer filmen fra frokost turen min. Håper jeg blir klar i dag, da kommer det på bloggen 👌🏻

    2. Det er så kjekt med ny pysj. 🙂 Så fint at du har hatt det fint. Den boka til Asbjørn hadde vært artig å ha, og fin gave til de som liker å lage mat. Ønsker deg en fin dag. Så nydelig du var ❤

      1. Hvert år så får jeg ny pysj av ei venninne og det er like stas hver gang ♥️

        Ja, mye som frister i boka hans, det er ihvertfall sikkert 🙂

        Tusen takk for det ♥️♥️♥️

        Ha en fin dag du også 😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg