Det er fælt å si det, men……

De siste dagene/ukene har vært noen solfylte, gode dager. Elsker slike dager og bassenget har blitt flittig brukt av både store og små. Vi har kost oss masse ute og middagen har blitt tilberedt på gass ute. Men på fredag var det så varmt at det var nesten litt vanskelig å vite hvor man skulle gjøre av seg. Hodet mitt var mer under vann enn over og jeg syns det litt ubehagelig en periode.

 

Solsting eller heteslag som det også kalles, forekommer når kroppstemperaturen blir ekstremt høy. Det er viktig å drikke masse og holde seg nedkjølt i hodet. Pass på deg selv når temperaturen er så høy. 

 

Et øyeblikk da jeg skulle kjøre å levere barn hit og dit så ble jeg nesten litt redd for at jeg skulle bli dårlig. Ble skikkelig uvel, men det hjalp heldigvis med litt (les liter) med vann. Det er fælt å si det, men det regnet som har vært i 2 dager nå var meget velkomment. Og med litt lyn og torden i går så ble lufta så god som ny, og det var en lettelse. GODT!I dag nyter vi bare dagen inne, det er null gjøremål og null stress, herregud så deilig det er med søndager. Kanskje vi kan være så heldige å finne en film å se i kveld, har du noen å anbefale? Og siden det ikke ble ikke taco på fredag da ingen av oss orket å tenke tanken på å lage det engang, så skal vi snart i gang med tacosøndag.

Ha en fin søndag ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

4 kommentarer
    1. Deilig med finvær..men alt for varmt over flere dager er litt slitsomt.. Litt regn eller en dukkert må man ha da.. Fin søndag videre til deg også <3

    2. Så utrolig flotte bilder du har tatt, du må ha et utrolig flott kamera? 🙂 Jeg vil også ha et kamera, helst på mobilen. Mer enkelt 😀 Jeg er helt enig med deg i at det var FOR varmt. Ikke flau for å si det heller jeg 😀 Nå er jeg fornøyd. Og skal det bli sol igjen, så holder det med 22-23 grader spør du meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg