Det er fra meg fremskrittene må komme

I går var det så mye å gjøre at det er først i dag jeg virkelig føler at det er helg og det er så fantastisk deilig. Nå for tiden så starter jo dagene med litt nyhetsoppdateringer og det er jo ikke akkurat oppløftende for å si det sånn. Så nå begynner jeg med nyhetene i stedet for å avslutte med de på min morgenrutine på telefon. Da får man løftet humøret litt etterpå med gode ting. Blæh til hele krigen!  

 

Det er fra meg fremskrittene må komme, ellers kommer de aldri. Og er det noe jeg har gjort fremskritt på i det siste så er det bevegelse i form av tur og jeg liker det !

 

Nabo’n og jeg har vært på en lang skogstur i dag og det var så utrolig godt å gå på andre underlag enn asfalt. De siste dagene har det BARE vært asfalt stort sett så en forandring var på tide. Liker skogen, det er så utrolig stille og rolig der for ikke å snakke om fint. Men nå er jeg støl, skikkelig støl! Trøster meg med at jeg var skikkelig støl i går også og det hindret meg ikke fra tur i dag for å si det sånn, det går over. 

Nå skal jeg hive meg i dusjen, så må vi finne ut OM vi trenger å handle noe som helst før mandag og isåfall få det gjort. Så kan lørdagskvelden bare begynne, nyt lørdagen du også uansett hva du skal.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg