Det er gøy å lage pynt selv til jul…

Da er dagen i gang, huset ryddig og jeg kan begynne med andre ting. I dag så skal jeg begynne å lage noen juledekorasjoner i form av figurer av marsipan/fondant. Lagde noen for et par år siden og de er faktisk like fine, og jeg tar dem frem hvert år. Jeg syns det er gøy å lage, og jeg koser meg kjempemye når jeg kan pusle med slikt.Det er også litt moro å se fremgang på utførelse, for som vi alle vet så blir man bedre og bedre på ting man gjør når man øver seg mer og mer. Føler at jeg har blitt litt mer sikker på slike ting på de siste 2 åra. Men det gjenstår å se. Har dere noen hobbyer? Jeg syns det er så viktig å ha, og jeg er så glad for at jeg nå har ting å gjøre når jeg kjeder meg. Bloggen tar sin tid den også, men så lenge man liker det man gjør så er det jo bare topp.

Jeg syns det er moro å lage ting og i fjor laget jeg også noen snømenn etter inspirasjon fra konatil sitt innlegg snømenn av tennissokker. Det var enkelt og moro og de ble jammen meg fine også. Gleder meg til å ta dem frem.Håper dere har en god start på uka, det har jeg og det er så deilig å ha energi på mandag morgen.
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg