Det er grunn nok til å stresse ned, smile og være glad.

Humøret er ikke alltid på topp, det kan være en dag da alt går galt. Det kan være en dag man har vondt i hodet, eller det kan være en dag man faktisk bare våkner slik. Men, det kan gjøres noe med og man kan snu det veldig fort hvis man virkelig ønsker det. Det samme gjelder hvis man er stresset og har mye å gjøre. Noen ganger trenger jeg å roe ned hodet litt, organisere hjernen og starte på nytt.

 

Jeg kjente et øyeblikk i dag at jeg var ganske stresset i hue, så jeg tok med meg Sheriff og dro til vannet. Fant en plass hvor jeg kunne sitte på berget og han hadde gress til å snuse og tisse på. Det er altså så beroligende å høre på vannets små bølger. Stresset forsvinner med en eneste gang, og jeg tror både han og jeg fikk restartet. Han har sovet siden vi var der, hmmm merkelig.

Jeg liker ikke å være i dårlig humør og jeg føler at jeg sjeldent har noen grunn til det. Så hvis jeg er det så gjør jeg mitt beste for å komme meg så fort jeg bare kan over det. Da ser jeg på noe morsomt på youtube feks, da søker jeg på katter som skvetter skikkelig. Det er jo bare så morsomt og smilet kommer fort på plass. Hvis humøret enda er dårlig og jeg ikke blir kvitt det ved å se på kattene, da snakker jeg med Rune, ringer en venn eller kjører meg en tur.

 

Da setter jeg på litt høy oppmuntrende musikk og tenker over hvor godt jeg faktisk har det hver eneste dag. DET hjelper! Det aller viktigste er jo å være positiv til å ville det, snu tankegangen og tenke gode tanker. Jeg er jo så ekstremt takknemlig for alle jeg har i mitt liv, jeg kunne absolutt ikke hatt det bedre og bare det er grunn nok til å stresse ned, smile og være glad.

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg