Det er ikke bestandig at det du gjør er det riktige!

Det er ingen som er bedre enn andre, men utrolig mange som tror det. Jeg kan være den som har rett like mye som deg, vi har bare forskjellige syn på saken. Jeg tenker sånn i forhold til mange ting. Du syns kanskje jeg er hysterisk fordi jeg er redd for corona og holder meg mer hjemme enn deg. Hvorfor er dine valg mer rett enn mine? Du tenker kanskje at jeg ikke passer inn i vennegjengen din, det kan hende du ikke passer i min heller. Du syns kanskje jeg håndterer problemer som oppstår feil, det kan være at det er riktig måte for meg.

 

Det er ikke bestandig at det du gjør er det som er det riktige.

 

For du vet jeg kan like gjerne sitte og tenke at jeg syns du håndterer ting feil, men det er nettopp ting som dette som gjør oss mennesker til dem vi er. Vi er vår egen herre i vårt eget liv og det må respekteres av både deg og meg. Vi er bra mennesker selv om vi gjør ting på forskjellige måter. Selv om at du tenker “er det mulig” om meg og mine valg, så husk at jeg faktisk kan tenke det om deg også. Du er bra på din måte, men jeg er også bra på min måte. Og respekt krever de fleste av oss og derfor må vi også gi det.

Nyt resten av kvelden og ha en god natt, og husk…..Ingen er perfekt!

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg