Det er ikke ofte jeg gjør det

Det går ikke alltid slik man planlegger, det har jeg erfart for lenge siden. Jeg trodde nemlig at dagen i går skulle inneholde mange ledige stunder, men neida den gjorde jo ikke det. Men, det som er veldig positivt med det er at NÅ kan vi legge bort flising for alltid håper jeg, nå er vi HELT ferdige med den biten. JIPPI! Jeg må kjøpe hagehansker, tror det er noe som heter det. Skal jo tross alt plante litt den kommende tiden og da er kombinasjonen nye negler og jord en dårlig match. 

 

Det er ikke ofte jeg gjør det, men når jeg gjør det nyter jeg det…..EGENTID! 

 

Jeg har nemlig litt egentid innimellom slaga her nå for tiden og i dag skal jeg sette på negler og det har jeg sett frem til lenge. Det er noe jeg gjør hver vår som regel og i går var jeg å fylte på microbladingen, så nå er det igjen noen få dager med mørke øyebryn før det normaliserer seg. Men, fy søren som jeg nyter å ha litt tid til å bry meg om meg, tror jeg fortjener og ikke minst trenger det nå! Veldig lett å glemme seg selv litt oppi store prosjekter, men sånn er det jo, det er en riktig tid for alt og nå er det min tid. 

Håper dere har det bra, det har jeg 🤩

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

12 kommentarer

Siste innlegg