Det er jo bare så typisk min flaks at slikt skjer da.!

På fredag så var det såpass varmt at Rune og jeg tok oss en dukkert før han måtte stikke av og jeg måtte starte og ordne til gjestene mine kom. Vi konkurrerte i å kaste ball (ja, vi bruker å gjøre sånt) så landet den utenfor bassenget. Så skulle jeg hoppe opp over kanten for å hente den, da slo jeg puppen hardt rett i kanten og jeg kjente at dette kom til å sette spor.

 

Det er jo bare så typisk meg at slikt skjer da.!

 

Vel, jeg kjente at jeg hadde vondt i de neste to dagene, men i dag er det skikkelig vondt og når jeg så på den til morgenen i dag så fikk jeg litt bakoversveis. Fy søren så blå og forslått den er, det er helt forferdelig. Skikkelig hoven og ille, det blir vel verre før det blir bedre, jeg har redigert bort et par ting fra bilde for å kunne vise dere. Det er skikkelig smertefullt og det er jo faktisk LITT synd på meg da.Du vet når skyene er knallrosa og du tar bilde av den, så er det sånn at fargen du ser med egne øyne ikke er lik den på himmelen. Det er litt slik med dette bilde også, det er SÅÅÅ mye mer blå/lilla/gult i virkeligheten enn på bilde. Det var skikkelig uflaks og er på begge to, heldigvis ikke så ille på den andre da.

 

Det kunne nok vært verre og går nok over snart. Ha en fin dag 😊

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg