Det er jo ikke annet enn rettferdig det!

Det skjer hvert år og jeg skjønner ikke hvordan jeg gang på gang klarer og overse det. Når jeg skal sette jula på loftet, så går jeg liksom så nøye igjennom hvert rom for å være sikker på at jeg har fått med meg alt. Både de fine og de stygge nissene, ja vi har noen som synger på siste verset også. Og hvert eneste år så plukker jeg en og annen julepynt som jeg har oversett utover i januar. LANGT ut i januar! 

 

….. Å jula varer helt til påske….

 

På hylla i trappenedgangen fant jeg i dag en stubbe med nisser og stæsj på, hvordan kan man overse den da? Jeg vet at jeg har både vasket og støvsugd den hylla ETTER jul, men da har jeg nok bare tenkt at den skal taes etterpå. Vel, etterpå har ikke kommet enda og stubben står støtt (les nesten) der enda. Kanskje i morgen, da må jeg prøve å få den opp til sine venner på loftet. Det er jo ikke annet enn rettferdig det syns jeg.

Ha en god natt  🤗

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg