Det er jo ikke bra

Helgen er over og hverdagen er her igjen og jeg skal dra på obsbygg aka mitt andre hjem. For i dag skal jeg beise ferdig, nå er jeg klar for å legge all jobb her hjemme bak meg, for sommeren er på vei med stormskritt. De siste årene så har vi jo vært litt bortskjemte med meget varm vår og akkurat det har vært litt uvant i år og ikke kjenne på sommeren før i juni. Det er vel slik jeg er vant med det fra barnsben av og fakta er jo at det er uansett ikke sommer før nå sånn ifølge kalenderen.  

 

På lørdag gjorde jeg alt annet enn å være hjemme, jeg dro herfra kl 08.30 og var ikke hjemme igjen før 00.30. Langdag borte og jeg koste meg masse og ikke minst trengte jeg en fridag fra drillen. Fikk nesten litt abstinenser for å ikke jobbe hjemme så du skjønner at det har vært mye i det siste. Det er jo ikke bra, men jeg ser lyset i enden av tunnelen og fytti det er godt. 

 

Nå skal jeg også gjøre mitt beste på å komme inn i rutiner igjen på bloggen, utrolig hvor fort jeg på en måte faller av når jeg ikke blogger hver dag. Når jeg skriver hver dag så kommer ordene av seg selv, men så fort det går mer enn 1 hel dag uten så kommer usikkerheten på ordene. Men, heldigvis så kommer jeg fort inn i gamet igjen bare jeg bestemmer meg for å ta tid til det innimellom slaga.   

🙏 Jeg ser et grønt strå på vei opp, håper bare ikke det er ugress, kanskje det blir popcorngress til slutt.

Denne uka blir bra og det håper jeg den blir for deg også  🥰

sugarstyle-millenial-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg