Det er jo ikke rart at folk blir fristet

Åh jeg skal jammen meg fortelle dere at jeg nå er lysten på å få inn jul her, men jeg skal holde meg i tøylene og vente til 1.desember. Noe lenger enn det venter jeg ikke. Fy søren så utrolig fint pyntet opp det var på Hageland/Gjennestad i dag, det er jo ikke rart folk (jeg ihvertfall) blir fristet til litt julestemning hjemme også. Men det får komme når tiden er inne for det og enn så lenge får man bare kose seg med at butikker og lignende er i gang for lengst.

Jeg for min del liker det røde og grønne til jul, gjerne med litt innspill av gull også og uansett hvor fint det er så blir aldri julen min hvit inne. Det gjør det litt mer koselig syns jeg da når man beholder de tradisjonelle fargene i julepynten. Er du tradisjon tro når det kommer til farger i denne tiden? 

Det var veldig koselig å gå rundt der å kikke, det er jo tross alt LENGE siden jeg for min del har vært på sånne steder. Har jo nesten blitt litt for hjemmekjær etter at alt har vært som det har vært. Så det var virkelig på tide og jeg tror med sikkerhet at det blir en tur til før jul. Ble dårlig med shopping i dag, men fikk kjøpt litt servietter og noen gullrosetter til treet.

Håper dagen din har vært fin så langt, det har min ❤

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

15 kommentarer
    1. Var innom en butikk hvor det stod noen nisser her om dagen, og ble litt overrasket. Er det snart jul? Haha 😀 Artig å se hvordan folk koser seg og hygger seg, og noen går helt av skaftet! Blir minimalt med pynting her hos oss til jul, og ikke juletre, siden vi reiser bort.

      1. Butikker osv er tidligere og tidligere ute hvert år. Jeg bare elsker jul så her blir det pynting, skjønner VELDIG godt at du ikke gjør det når dere skal bort, hvor går ferden? 😊

        1. Ja, blir tidligere og tidligere!

          Ferden går til Spania, forhåpentligvis 🙂 Har litt julepynt der også. Bittelitt, som vi kjøpte da vi var der i jula for to år siden. Husker samboeren dro ut for å kjøpe lys til terrassen da. Skulle bare ha hvite, og i alle fall ikke noen glorete farger! Kom hjem med blå, blinkende lys, hahaha 😀

            1. Ja, tør ikke glede meg for tidlig pga C19… Ikke spesielt fornøyd, men forsonte meg med det siden ting likevel er annerledes i Spania… 😀 🤗

    2. I år drøyer vi også litt til med julestasen, i fjor pyntet vi supertidlig, blinkende julelys på hele balkongen i flere måneder. Trengte å få opp stemninga.

    3. Skjønner godt du blir fristet 😅 Det er fordelen med å være i varmere strøk i november! Jeg pynter også 1. desember eller første søndag i advent hvis den er før. Litt gammledags, men da koser jeg meg ekstra med forberedelsene. God fredagskveld til deg 🥰

    4. Jeg elsker julen og når vi kommer til siste helgen før 1 desember blir leiligheten forvandlet til et julehus. Som du liker jeg de tradisjonelle fargene, og det er nok det jeg har mest av. Det begynner å krible etter å dra opp alle eskene med pynt, men skal nok vente litt til 🎅🤶

    5. Stemningsfult! Nå fikk jeg lyst til å pynte til jul selv om jeg er veldig nøye på å ikke starte før 1.desember med det. Får nøye meg med innpakking av gaver, julemusikk og julebrus😁🌼 god helg💕

      1. Ja jeg fikk skikkelig SKIKKELIG lyst jeg også, men jeg har fått trumfa igjennom her hjemme at 1 desember da er det ok🎅🏻 Gleder meg så og som du sier, imellomtiden kan man glede seg over tingene du nevnte. Det er koselig det også 🥰

        Håper du har det bra og en God helg til deg også ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg