Det er jo slik du kjenner meg, ikke sant? 

“Trenger du å snu humøret, tenk positivt så kommer smilet fort tilbake og husk at alle kler et smil”! Dette skrev jeg for en stund tilbake på bloggen og i dag skal jeg selv ta til meg disse ordene. Jeg bestemte meg for det i går når hodet traff puta, i dag skal jeg snu fokuset og tenke på det som har vært med godhet i hjerte. For min egen del så er det best og i hvert fall starte helgen med en positiv tanke. 

 

Tar meg en pause fra det negative nå og fokuserer på det som er positivt. Det er jo slik du kjenner meg, ikke sant? 

 

En iskald iskaffe hjelper meg godt i gang med det, jeg skal bake litt i dag og etter det få frem støvbøtta. Jeg går ikke inn i helgen uten at den i hvert fall blir fylt opp med velduftende såper og satt på gulvet hehe. Støvsuger’n ligger der allerede så på en måte er jeg jo i gang med noe og det er ikke verst. Og det som gleder ekstra mye å tenke på er at januar er snart ferdig. Snaaart er det vår! 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. Snart er det vår!
      Det er dette med å ta seg ei pause fra det negative… Det er viktig, om man klarer det 🙂 Ja jeg tenkte også jeg skulle fylle bøtta med godt såpevann… og av og til kan det stå slik flere dager… 😀

      Lag deg en fin fredag 🙂

    2. Slik jeg har “lært deg å kjenne” via blogginnlegg og kommentarer her, så er du absolutt en unik flott og positiv person. Jeg kjenner jeg blir glad når jeg tenker på deg og ser at du har skrevet en kommentar osv. Jeg kjenner deg ikke personlig, men du gir mye av deg selv, og bare positivt virker det som, så at du er et friskt pust og har “good influence” på de rundt deg, ikke bare her i bloggverdenen, men også privat, det er jeg sikker på.
      Varm klem fra Spania… 🙂

      1. Så utrolig fin kommentar Linda, nå ble jeg glad ❤ Noen ganger trenger jeg å influence meg selv slik som i dag og da hjelper disse flotte ordene godt med. Jeg prøver så godt jeg kan og innimellom får jeg til å snu et situasjon

        Klem Klem❤

    3. Henger meg litt på kommentaren til Linda, akkurat slik jeg føler det etter å ha blitt “kjent” med deg også. Du kommuniserer på bloggen min, og din, og det er så koselig. 🙂
      Lov å dele det som også føles tung, trist og negativt, og jeg har vel ikke opplevd at du er negativ for det, men godt å ta tak i det, og snu tankene. Det gjør dagene bedre for deg selv. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg