Det er lett å være klok

  • Det er lett å være klok. Bare tenk på noe dumt og si det motsatte  // Sam Levenson
  • Verden er full av folk som leter etter ting de kan ta ille opp  // Tor Åge Bringsværd
  • Det er bedre med litt rot her og der enn et rent helvete
  • Det finnes tre slags mennesker i denne verden: de som får ting til å skje, de som ser på at det skjer og de som lurer på hva som skjedde  // Mueller Clipper
  • Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre

Ha en god natt FINE lesere 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
    1. Denne her er veldig god, men du må være litt over middels interessert i matematikk og data, eller bare være en “ordspill-nerd” som jeg for å forstå den, tror jeg 😉

      “Det finnes 10 typer mennesker. De som forstår det binære systemet og de som ikke forstår det.”
      Tygg litt på den 😉

        1. Hihi, – hvis du tenker “dataspråk”, så består alle tall av 0 og 1. Altså er 1=1, 2=10, 3=11, 4=100, 5=101, 6=110, 7=111, 8=1000 osv… 😉 Det binære systemet er dataspråket som bare består av 0 og 1, og tallet du leste var to, ikke ti, som er det vi alle tenker med en gang 😉

          1. OK, for å være helt ærlig så falt jeg HELT ut nå, skjønner ikke noe 😂 Matematikk og meg er som olje og vann. Det bare går ikke! jeg har lest det du skrev nå 1oo ganger, men likevel, HÅPLØS på dette området

            1. Uff, da beklager jeg at jeg belemret deg med denne “nøtten”. Jeg skal “aldri” gjøre det mer… – håper jeg 😉
              Jeg er lærer, – men her gjorde jeg visst en særdeles dårlig jobb, ups…

            2. Hehe neida, det er jo kjempegøy å måtte tenke litt så slutt ikke med det. Det er hos meg problemet ligger som er dårlig på matematikk.🤪
              Åh nei du, ingen dårlig jobb, men en vanskelig elev🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg