Det er masse spenning i luften….

I går kveld hadde vi et vennepar på middag og vi koste oss masse, spise middag sammen skravla og lo. Tiden fløy og vi kom oss ikke i seng før 02.30. Jeg var oppe å hoppet igjen allerede før 07.00. Akkurat på slike dager som i dag skulle jeg ønske jeg kunne sovet ut. Men men, sånn er det jo ikke… I dag har vi vært inne hos D og M en tur, før vi alle dro på Bøkekroa og spiste middag og det var kjempekoselig ❤
Samtalen rundt bordet handlet mest om lille frøken i magen, og jeg kjenner at det er masse spenning i lufta i disse dager. Jeg skvetter til hver gang de ringer og slik kommer det nok til å være hver dag en stund til. Etter middag så var det tid for fotografering av babymage bl.annet og det var så gøy.. vi dro på stranda ikke så langt herfra og sola hjalp godt til med lyset og vi hadde det veldig hyggelig sammen. Med andre ord så har denne dagen vært fylt med bare kos og hygge ❤

Håper deres dag har vært fin også
signature-fonts

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg